Cum se vede criza pentru industria turistica din Anglia, briefly, intr-un exercitiu de analiza SWOT, aleatoriu si incomplet:
Puncte tari si inca roz:
Anglia ramane o destinatie turistica mondiala favorita ( locul 6 in lume cu 30,7 milioane de sosiri) si una dintre cele mai bine vazute natiuni ( a treia dupa Germania si Franta)
Anglia ramane o destinatie turistica mondiala favorita ( locul 6 in lume cu 30,7 milioane de sosiri) si una dintre cele mai bine vazute natiuni ( a treia dupa Germania si Franta)
Probleme, Gogule :-):
Scaderea veniturilor ca urmare a crizei si a inflatiei
Cursul de schimb, scumpirea biletelor de avion vor reduce volumul turismului extern;
Familiile din ce in ce mai constranse sa reduca cheltuielile
Familiile din ce in ce mai constranse sa reduca cheltuielile
Scaderea volumului turismului de afaceri
Vor scadea cheltuielile si volumul cumparaturilor: restaurante, parcuri tematice, distractii, suverniruri
Barierele legate de calatoriile in Anglia vor fi percepute mai acut: vremea imprevizibila, costurile mari de transport, cazarea.
20% dintre britanici declara ca isi vor cauta alternative de vacanta mai ieftine
Pericole, spaime si inspaimantari
Inflatia
Cresterea temerilor si incertitudinilor legate de locul de munca
Atitudinea isterica a media, setata pe efectele negative ale crizei
Oportunitati care nu-s toate roz dar au nuante calde
Segmentele 55+ si nefamilistii nu si-au redus inca bugetele de vacanta
Persista in proportie mare perceptia ca vacantele sunt o necesitate si nu un lux
Ofertele all inclusive ca alternativa mai convenabila.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu