luni, 1 decembrie 2008

Marketing pe timp de criza

Criza financiara impune o disciplinare riguroasa a intregului proces de marketing , de la planificare panala evaluare. Fiecare activitate si strategie trebuie revizuita si reevaluata in functie de rezultatele pe care le-ar putea aduce. Pentru ca miza este mult mai mare intr-o perioada marcata de lipsa lichiditatilor, trebuie existe siguranta ca fiecare investitie va asigura rezultate bune. Cel mai important lucru pentru marketeri in aceasta perioada este certitudinea unei strategii viabile, care poate sa aduca vanzari, profit si crestere pe termen lung. Un lucru normal si de bun simt de altfel, dar care devine mult mai clar, evident si necesar mai ales acum, cand lucrurile se complica. Cel mai sigur insa este ca recesiunea va impune o disciplina binevenita practicii de marketing din Romania. A trecut vremea campaniilor fara rezultate. Mai multe in revista Financial Director http://www.financialdirector.ro/opinii/opinii-marketing-pe-timp-de-criza.html

Niciun comentariu: