sâmbătă, 11 aprilie 2009

Atitudinea ca strategie de marketing


Ultima campanie Radio Guerilla, "Atlas de mitocanie urbana", nu mai e o noutate si nu cred ca a trecut neobservata. Nu trebuie sa fii ascultator impatimit de radio Guerilla ca sa remarci campania foarte bine facuta, puternica, simpatica si inteligenta. Mitocania urbana endemica devine instrument de marketing prin stimularea unei guerille de ascultatori sa-i semnaleze simptomele. Guerilla isi fidelizeaza in general ascultatorii prin apel status. In cazul asta, radioul nu-si fidelizeaza numai o baza de ascultatori capitalizand pe o nemultimire si revolta care atinge deja o masa critica dar isi extinde clar audienta prin tactici interactive si executiile excelente atat audio cat si pe print. Campania cu un puternic continut viral si cu instrumentele necesare la purtator adica pe sectiunea de site dedicata a depasit cu siguranta potentialul unei campanii clasice. O simpla cautare pe Google arata un numar record de reactii in web si postari pe blogguri cu o audienta care o depaseste pe cea paginii dedicate de pe eliberadio.ro. Atlasul de mitocanie urbana si-a gasit si un sponsor pe masura, un brand care stie sa profite de campanie si cu care are afinitate maxima: Zaraza. Guerilla arata cum campanii intelegente focusate pe brand pot aduce valoare companiei. Mai ales in media, unde brandul si reafirmarea valorilor lui joaca un rol esential in succesul pe termen lung.

Niciun comentariu: