marți, 7 aprilie 2009

Marketingul de vin bun cu rabdare se face


Daca va intrebati in preajma sarbatorilor de Pasti ce sa puneti pe masa si sa aflati ca bonus ce poate face un marketing intelegent pentru vinul romanesc, va recomand revista Vinul.
Un marketing de succes al vinului romanesc intr-o tara de bautori de bere dar intr-o piata internationala cu concurenta acerba, in care interesul pentru vinurile romanesti este scazut are nevoie bineinteles, in primul rand de sprijin pentru productia ca la carte a vinurilor romanesti: educatie, investitii si sprijin pentru recuperarea soiurilor de vin autentic romanesti si bineinteles, ulterior, resurse consistente pentru a-l promova in tara si in lume.
Facuta cu drag, rabdare si pasiune, revista Vinul aduna din 2002, de cand s-a infiintat un numar impresionant de materiale, interviuri, informatii si analize documentate din industrie. Varianta online, care aduna si intreaga colectie a revistei in format pdf e vie, prietenoasa si bogata: informatii bogate si bine organizate de informare si educare ( o harta a vinurilor romanesti, publicatii despre vinuri, "Invata sa fii connaisseur", vinul si sanatatea, vin si gastronomie, recenzii de vinuri, bloguri, concursuri si alte rubrici gandite si din ratiuni de marketing si care fac tare bine cum ar fi "Oameni si vinuri" , interviuri si evenimente care aduc vedete, personalitati sau jurnalisti in relatie cu vinul ( Ioan T. Morar, H.R. Patapievici) care nu fac altceva decat sa creasca interesul si numarul de fani ai vinului in Romania. Revista online are 50 000 vizitatori unici pe luna.

Un sprijin mai mare pentru marketingul vinului din Romania ar fi o foarte buna investitie la sustinerea brandului de tara.

Niciun comentariu: