duminică, 11 octombrie 2009

Topul audientelor site-urilor romanesti

Unde trebuie sa urmareasca marketerii dinamica audientelor online altundeva decat de la cea mai autorizata sursa si anume SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet)? Totusi, laudabila initiativa celor de la Wall Street de a prelucra pe site-ul lor aceste date.

2 comentarii:

Anonim spunea...

pe ambele.
Trafic.ro monitorizeaza de 100 de ori mai multe siteuri decat sati si de 10 ori mai multi vizitatori.

Pe partea cealalta SATI monitoreaza siteuri care nu mai sunt in trafic.ro (media pro si realitatea).

Publicitatea pe siteurile monitorizate de SATI este mult mai cumpa (sati are costuri de 10-20.000 euro/an).

More Marketing Solutions spunea...

Normal, pe cat mai multe. Si "istoria" celor lor de la trafic.ro e mai indelungata si modul lor de functionare total diferit, inclusiv taxele pe care publisherii trebuie sa plateasca, impovaratoare pentru multi. Exista sute de site-uri cu performante de trafic impresionante care nu sunt incluse in monitorizarile SATI pentru ca nu platesc.

E laudabil ca BRAT a reusit in initiativa sa de a se extinde si pe mediul online, ca au crescut permanent numarul participantilor la studiu si speram sa reuseasca sa-i reduca limitele si sa-l extinda, in beneficiul nostru al tuturor. Industria are nevoie de date credibile si din surse independente.