vineri, 13 martie 2009

Dracula reloaded - marketing turistic made in Romania

Elena Udrea a descoperit, in sfarsit , ca Dracula are potential , dupa ce declarase acum o luna contrariul.
De ce oare unele lucruri atat de simple sunt atat de greu de inteles? Faptul ca nu s-a facut nimic cu Dracula pana acum , ca proiectul a fost sufocat in fasa in lipsa unei planificari adecvate nu inseamna ca nu se poate face treaba buna. Despre cei 75 milioane de euro care vor fi pusi la bataie pentru brandul de tara am tot auzit. Totusi ce se va face concret pentru asta?
Cu proiectul Dracula s-au pierdut ani de zile cu declaratii multe, razboaie inutile, planificare strategica lipsa si evident succes zero. CNN prezenta in 2001 ideea drept o oportunitate care ar fi putut fi chiar "Romania's lifeblood" si o solutie de a aduce venituri si locuri de munca in zona defavorizata a Sighisoarei. Abandonarea proiectului n-a mai mirat pe nimeni intr-o tara care nu pare sa inteleaga insa ca potentialul urias al unui proiect nu-i si garanteaza reusita. Unde ai identificat potentialul, munca abia incepe.

Niciun comentariu: