duminică, 7 septembrie 2008

Green marketing-ul inca fara standarde dar cu conferinta

Green marketingul nu mai e doar un trend in Anglia ci o practica de afaceri pentru multe companii. Pe 18 octombrie, green marketingul va avea prima conferinta dedicata pentru a dezbate provocarile , oportunitatile si implicatii ale green marketingului, http://www.haymarketevents.com/conferenceDetail/278/green-marketing.

Incercarea si grija de a gasi solutii cat mai putin daunatoare penrtu mediu a modelat si schimbat semnificativ deja multe afaceri. Impactul tehnologiilor sau pur si simplu al ambalajelor asupra mediului, consecintele unor practici de marketing ( risipa de hartie la care asistam zilnic odata cu campaniile de dropmail ale hipermagazinelor, de exemplu) nu mai poate fi neglijat de catre marketeri. Care sunt alternativele unei companii de a-si face produsele mai "verzi" si prietenoase cu mediul ? Cat costa? Exista alternative fezabile? Care sunt consecintele si impactul unor astfel de alternative? Se pot comunica credibil mesajele unor companii atente la mediul inconjurator? Cum sa te asiguri ca mesajul va avea un impact maxim si va rezona cu consumatorii tai? Cateva isa intrebari la care conferinta promite sa raspunda.

Companiile sunt tot mai preocupate de subiect pentru ca exista o presiune din ce in ce mai mare din partea consumatorilor care vor asta. Standarde insa, pentru ce inseamna "green si eco products", nu par sa existe inca. Analiza celor de la Business Week ramane inca actuala http://www.businessweek.com/innovate/content/nov2007/id2007115_635845.htm?chan=innovation_innovation+++design_top+stories.


Pana se intampla conferinta si vom vedea in ce masura reusesc afacerile sa fie mai prietenoase cu mediul , un link la un articol pe tema http://marketingsuccess.tv/environmental-advice.

Niciun comentariu: