miercuri, 17 septembrie 2008

Mica publicitate se muta oline



Odata cu cresterea nivelului de penetrare al internetului si al timpului petrecut online, se schimba evident si obiceiurile de consum legate de mica publicitate, cu toate avantajele evidente pe care le ofera publicitatea online fata de cea traditionala.


Cu toate acestea, multi publisheri sunt prinsi fara teme bine facute in ce priveste noul trend, rezultand in pierderi financiare si reduceri de posturi. Trustul Fairfax Media a redus 550 de joburi in Australia si in Noua Zeelanda, dupa o scadere de peste 4o% a vanzarilor de mica publicitate si o reducere drastica a numarului de anunturi de angajare dar si a celor din domeniul imobilar http://www.theaustralian.news.com.au/story/0,25197,24337029-13480,00.html.


Cine castiga pe seama lipsei de viziune si a unei strategii adecvate a acestori dinozauri media? In acest caz publisheri online inteligenti ca http://www.seek.com.au/. De prisos sa enumeram perdantii si castigatorii din Romania.

Niciun comentariu: