marți, 30 septembrie 2008

Marketing inovativ in asigurari


Superba campanie a celor de la Pruhealth, companie britanica de asigurari de sanatate http://www.pruhealth.co.uk/ .


Intr-o competitie acerba si intr-o perioada nu tocmai roz a economiei britanice, Pruhealth si-a crescut rapid notorietatea si bunavointa potentialilor clienti printr-o campanie ingenioasa. Compania a tranformat obisnuitele bus-sheltere in automate cu eticheta "Help yourself!" si care servesc din minut in minut portocale proaspete.

Imagini chiar de la fata locului, din Londra, in statia Euston http://randomlondonthoughts.blogspot.com/2008/08/pru-health-insurance-ad.html.


Fiecare portocala are un sticker ce trimite la un site dedicat al companiei pe care oricine isi poate face un simpatic test de sanatate , obtine discounturi in domeniu si poate participa la o tombola cu premii.
https://www.pruhealth-o-meter.co.uk/

Niciun comentariu: