sâmbătă, 31 mai 2008

Buzz marketingul sufocat inainte de maturitate

Buzz marketingul amenintat este serios amentat de noi reglementari in UK.
Noi reglementari pun in pericol libertatea suverana de care au profitat marketerii pana acum in in UK , scrie Marketing Week http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=60921 , care apreciaza ca Consumer Protection from Unfair Trading 2008 ca schimba fata actuala a buzz marketingului.

Campanii indraznete si creative precum blogul "Tot ce vreau de Craciun e un PSP" “All I want for Xmas is a PSP” creat pentru a promova consola de jocuri Sony PSP in 2006 sau blogul "The Zero Movment" al Coca Cola nu ar mai fi permise.
Buzz marketing -ul este practica de a crea tam tam, buzz is in legatura cu un brand folosind canale atipice si netraditionale cum sunt bloggurile, postarile online, word -of-mouth.
Asta inseamna ca trimiterea de mesaje pozitive in numele uneui brand devine ilegala. Noile reglementari ii introduc automat in ilegalitate pe specialistii care actioneaza ca ambasadori ai unui brand si comunica cu potentiali consumatori in situatii sociale, fara sa isi faca cunoscuta pozitia. Trimiterea de mesaje virale pe internet intr-o maniera care ar putea da de inteles ca esti un mebru al publicului va fi de asemenea interzisa.

Word Wide Web-ul ramasese o oaza protejata de duritatea legislatiei care cumintzeste celelalte medii si oferea libertate deplina unor campanii atipice.

Niciun comentariu: