sâmbătă, 31 mai 2008

O Toyota pe zi nu mai e un eveniment la Evenimentul zilei

Loganiada de la Jurnalul National a intrat deja si pe buna dreptate in istoria promovarii in presa scrisa din Romania si a avut rezultate de invidiat la vremea respectiva. Ciorba reincalzita si lipsa de imaginatie nu da rezultate niciodata, cu atat mai mult iar nerabdarea si presiunea actionarilor care duce la incoerenta disperata din partea executivilor nu e o strategie pe termen lung. Cum nu este nici trecerea de la promovarea senatorilor E ZV la promotii care-ti platesc cheltuielile la intretinere. Un brand cu potential enorm insa adesea incoerent atat editorial cat si la nivel de promovare. Si care pierde din zi in zi, nu pe mana marketingului si nici a precedentelor echipe editoriale. Ci, indraznesc sa spun , a consecintelor presiunii unui actionar altfel serios, ambitios si eficient in alte parti ale Europei de a intelege o piata locala.
Spotul cat mai basic si ieftin il puteti vedea aici http://www.evz.ro/content/display-content/EVZ_iti_da_o_Toyota_pe_zi, difuzat probabil doar in barter, n-a beneficiat de un SOV adecvat. Oricum, promotiile disperate http://www.evz.ro/promotii/toyota/ nu tin niciodata loc de strategie pe termen lung. Personal, in acest caz , imi permit sa prorocesc, nici de strategie pe termen scurt. Sa asteptam urmatoarele cifre BRAT.

Niciun comentariu: