vineri, 14 noiembrie 2008

Finalistele Word of Mouth Marketing Awards

Finalistele premiilor acordate de asociatia britanica pentru WOM si World Advertising Research Center:
Pentru premiul de eficienta:
  • Aquafresh Iso-Active, Wildfire Word of Mouth for GSK
  • O2 Unlimited Orgy of Fun, ZenithOptimedia pentru O2
    STA Travel Buzz and Explorers, by 1000heads for STA Travel Shortlisted for Best

Premiile pentru identificare si targetarea influentatorilor :

  • Gossip Girl: The Chosen, Naked Communications , The Population pentru FOXTEL (Australia)
  • STA Travel Buzz and Explorers, 1000heads pentru STA Travel

Creativitate:

Aquafresh Iso-Active, Wildfire Word of Mouth pentru GSK
Cold War Modern, by 1000heads pentru V&A Museum
O2 Unlimited Orgy of Fun, ZenithOptimedia pentruO2

Cel mai bun mod de masurare a rezultatelor:

  • Cunatificarea rezultatelor WOM prin traking, TNS UK
  • Axe/Lynx, Mesh Planning si Unilever

Niciun comentariu: