luni, 3 noiembrie 2008

Marketing inteligent de tabloid


Investitiile in presa scrisa aduc rezultate celor care stiu clar ce vor. Este cazul tabloidului Cancan care stie sa exploateze inteligent o oportunitate de viata in conditii de piata nu tocmai roz: o piata in scadere, concurenti bine pozitionati, distributie nationala cu probleme si un segment sensibil la pret.
Lansat intr-o periodada de continua scadere a tirajelor vandute din presa scrisa si intr-o piata dominata de Libertatea si in care se lansase recent Click , cotidianul s-a impus net in presa romaneasca la doar un an si jumatate iar notorietatea si tirajul vandut cresc constant.
Cresterea cotidianului Cancan s-a facut "fara spaga ci pe brandul lui" cum ii place lui Bogdan Naumovici , raspunzator de campaniile de publicitate sa spuna, fara tickete razuibile si prin campanii bazate pe continut.
Reteta? Viziunea antreprenoriala si talentul lui Bogdan Naoumovici, management si marketing inteligent la un loc, continut si promovare in acelasi timp.
Investitii in marketing in 2008: 2 milioane de Euro , in conditiile in care businessul este evaluat de Budeanu la 15 - 18 milioane de Euro.
Ultima campanie promotionala, cu premii constand in Dacii Logan, care se va incheia in decembrie continua strategia comunicari pe continut este organizata impreuna cu Blueair iar cititorii sunt invitati sa-si trimita povestile in care sa spuna de ce-si doresc o masina Logan.
Asteptari:
  • 125 000 exemplare vandute

  • 180 000 vizitatori online

  • 140% crestere a veniturilor online

Media tirajului difuzat al Cancan in perioada ianuarie - iunie 2008 este de 93 740, fata de 52 969, media pe intregul al 2007. Intr-o piata de tabloid maximum 300 000 de exemplare vandute in 2006, primele trei ziare vand acum impreuna peste 450 000.

Mai multe informatii intr-un recent si interesant interviu cu Radu Budeanu luat de Roxana Ivan pentru Business Standard.

Niciun comentariu: