joi, 5 februarie 2009

Cifrele nu sunt ce par a fi

Ultimul val al studiului pentru audienta radio , perioada de masurare 01.09.2008 - 14.12.2008, aduce multe variatii de audienta si modificari ale topurilor deja consacrate. Cateva linkuri la datele de la ARA http://www.audienta-radio.ro/default.aspx?id=7

Audienta matinalelor este analizata si comparata de Petrisor Obae cu observatii si comentarii pertinente http://www.paginademedia.ro/2009/02/05/matinale-radio-postul-public-radio-21-si-carcotasii-isi-impart-capitala/.

Dincolo de topuri si clasamente, lipsesc inca multe date care sa ajute marketerii sa ia decizii mai inspirate, sa targeteze mai rafinat si sa exploateze cum ar trebui posturile de nisa. Ar fi in interesul radiourilor sa extinda acest studiu sindicalizat, mult mai credibil fata de datele de research proprii si cu date de life style, dincolo de datele demografice, limitate si ele.
Altfel, doar te uiti la niste cifre in care, in Bucuresti de exemplu, Antena Satelor are mai multi ascultatori decat Radio Guerilla.

Niciun comentariu: