duminică, 15 februarie 2009

SWOT de industrie turistica pe timp de criza


Cum se vede criza pentru industria turistica din Anglia, briefly, intr-un exercitiu de analiza SWOT, aleatoriu si incomplet:
Puncte tari si inca roz:
Anglia ramane o destinatie turistica mondiala favorita ( locul 6 in lume cu 30,7 milioane de sosiri) si una dintre cele mai bine vazute natiuni ( a treia dupa Germania si Franta)
Probleme, Gogule :-):
Scaderea veniturilor ca urmare a crizei si a inflatiei
Cursul de schimb, scumpirea biletelor de avion vor reduce volumul turismului extern;
Familiile din ce in ce mai constranse sa reduca cheltuielile
Scaderea volumului turismului de afaceri
Vor scadea cheltuielile si volumul cumparaturilor: restaurante, parcuri tematice, distractii, suverniruri
Barierele legate de calatoriile in Anglia vor fi percepute mai acut: vremea imprevizibila, costurile mari de transport, cazarea.
20% dintre britanici declara ca isi vor cauta alternative de vacanta mai ieftine
Pericole, spaime si inspaimantari
Inflatia
Cresterea temerilor si incertitudinilor legate de locul de munca
Atitudinea isterica a media, setata pe efectele negative ale crizei
Oportunitati care nu-s toate roz dar au nuante calde
Segmentele 55+ si nefamilistii nu si-au redus inca bugetele de vacanta
Persista in proportie mare perceptia ca vacantele sunt o necesitate si nu un lux
Ofertele all inclusive ca alternativa mai convenabila.


Niciun comentariu: